søndag den 20. april 2014

Forår i haven

Så er det efter hånden blevet så varmt udenfor at jeg kan holde til at rende rundt i haven :) det skulle udnyttes, i sær fordi jeg for 2 år siden fik en hindbær plante.. 
Den blev plantet i en krukke og første sommer gav den mellem 5 og 10 bær :) sidste år ved jeg ikke hvad den gav, jeg tilbragte nemlig sommeren med en brækket ankel, så jeg kom ikke ud til den :(
Jeg troede egentlig at min hindbær var død, men da jeg kiggede ud af vinduet for et par uger siden, så jeg lidt grønne blade :) den er ikke voldsom stor, den er jo blevet forsømt en del i den tid den har boet her, men nu har den fået en fin forårsfrisure uden døde grene og så er den blevet toppet op med en masse lækker kompost fra den lokale genbrugsstation :)


Jeg havde stadig en del kompost tilovers, så jeg besluttede mig for også at plante en purløg ud :) jeg har haft den stående i vinduet et par uger, og jeg tænkte den kunne have godt af at komme ud og få lidt mere sol, vand og mere plads :)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...