onsdag den 26. marts 2014

Porcelæn

Noget at det jeg har fået tiden til at gå med er porcelænsmaling.. Jeg begyndte i september sidste år, så det er stadig ret nyt for mig, men jeg synes det er rigtig sjovt og hyggelig :)

Det jeg har lavet mest af er nisser, men jeg er også lige begyndt på en the kande og en tallerken som jeg fik i julegave.. Jeg er faktisk næsten færdig med dem, de skal bare brændes, og så skal jeg i gang med krus til hele familien :)

Her er lidt billeder af de ting jeg har lavet, de er sat i rækkefølge med de 'ældste' ting først så i kan se hvad jeg begyndte med og hvor langt jeg er kommet nu :)


Computer nissen her blev givet til min morfar i julegave, både ham og min mormor er meget glade for at spille på deres computere, så nu kan de også have en computer i stuen til jul ;)

Jeg har ikke selv lavet de sorte streger på det her under, det er en slags klistermærke som man sætter på sådan 'bare' skal fylde farverne ud :) det minder lidt om de tatoveringer man får som barn, her kan man bare få dem til at blive ;)
Det er en dejlig let måde at gøre det på, i sær når man er ret ny i faget, men på de krus jeg skal i gang med bliver det lidt mere 'hjemmelavet' :) men det må i høre mere om på et andet tidspunkt









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...