fredag den 26. august 2011

Så kom vi i mål (:

Jeg har nu nået 15 læsere, så nu skal jeg jo til at trække lod i mellem jer (:

Her kan i se hvordan i har fået jeres numre, og nu vil jeg bruge random.org til at trække lod i mellem jer (:

Jeg ved ikke om i kan se det, men det blev nummer 8 (: og det er hende her
Det er en anden hækler, så jeg håber at hun er tilfreds med mit arbejde (:

Hvis du sender en mail til anbakoch@gmail.com med din adresse så skal jeg nok få dem sendt afsted i den nærmeste fremtid (:

3 kommentarer:

  1. Hov det er jo mig :)

    Jeg fandt ud af det ved et tilfælde fordi jeg under min "status" kunne se, at der blev linket til mig her.

    Jeg håber ikke at følgende lyder som om jeg er højrøvet eller dum.
    Jeg modtager rigtig gerne de fine grydelapper, men jeg har ikke deltaget i give awayen (havde ikke opdaget den), så jeg ved ikke helt hvor retfærdigt det er, når nu der er nogen der har skrevet kommentarer til indlægget?

    Det er dig der bestemmer, S3qu3nce. Som sagt modtager jeg rigtig gerne, for de er rigtig fine. Men det skal også være retfærdigt :)

    SvarSlet
  2. Jeg ville nu bare trække lod i mellem mine faste læsere, og ikke kun dem der kommenterede (: men hvis du synes det er mere retfærdigt kan jeg trække lod igen i mellem dem der har kommenteret (:

    SvarSlet
  3. Det bestemmer du:) det er jo dig, der laver reglerne. Men i så fald vil jeg meget gerne modtage. Sender dig en mail:)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...