søndag den 21. august 2011

En god høst (:

Det var ret udbytterigt at være i Odense i går (: Jeg fik ikke kun nyt garn og hjælp til opskriften, jeg fik også en masse kapsler med hjem (: i nat har de så lagt i blød, og nu har jeg så samlet dem alle sammen på et viskestykke så de kan tørre


Det er ikke lige dem alle der dur, nogen af dem er lidt for bøjede, men de fleste er rigtig fine, så nu glæder jeg mig til at komme i gang med mit nye projekt, og så skal jeg nok vise jer hvad de er til og hvor jeg har fået ideen henne når jeg er kommet godt i gang (:

Jeg fik jo også ny garn i går, og det havde jeg mulighed for at arbejde lidt med, da der var en del danse som jeg ikke kunne finde ud af i går, og mine hofter ikke var særligt begejstret  for gulvet.. Så nu kan i se hvilket mønster jeg gerne ville lave et tæppe i når jeg først får helt styr på teknikken (:



På det nederste billede kan i se et billede af det mønster jeg bruger.. Og det er helt klart det sværeste mønster jeg har arbejdet med indtil nu.. Man hækle nemlig med 2 farver på hver runde, så det jeg har hæklet indtil nu, er kun 4 runder..

Jeg fik også en anden ny ting i går (: det er noget der næsten er et must når man er ude og deltage i forskellige linedance arrangementer..


En lille t-shirt med mit efternavn på.. Så er det nemlig lettere at holde styr på alle de forskellige flasker der er på bordet når man hele tiden går frem og tilbage mellem bordet og danse gulvet (:

Og efter en så begivenhedsrig lørdag hvor vi først var hjemme omkring kl 2 om natten står den bare på afslapning i dag.. Jeg har tænkt mig at arbejde videre med min lille nye firkant, så jeg rigtig kan nyde mit nye havblik garn fra Tante Grøn (:

1 kommentar:

  1. Hej :)
    Din blog ser ud for at være et godt sted at besøge,spændende :) Jeg lægger mig som fast læser og glæder mig til at følge med i hvad du laver af spændende ting:)
    Og tillykke med gevinsten hos Karen:)

    Knus og kram herfra
    Silla

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...