mandag den 8. august 2011

"Hjemme" igen efter en dejlig weekend

Saa er vi kommet hjem igen efter en weekend i Iowa hvor vi besoegte min vaertmors familie (: vi tog afsted fredag formiddag, og da vi kom derned moedtes vi med 20 af min vaertmors familie.. Vi spiste aftensmad sammen og hyggede os indtil vi tog tilbage til hotellet for at sove.. loerdag havde vi et helt show planlagt, og vi tog hen til bedstemor paa plejehjemmet for at oeve os og goere klar til vores store show den eftermiddag.. Oprindeligt var det kun meningen af vi skulle optraede for bedstemor, men en hel del af beboerne paa plejehjemmet moedte op, da vores lille show var blevet sat paa kalenderen, og vi havde faaet det store samlingsrum (:


Som i kan se her havde vi lidt af et publikum (:
Loerdag aften tog vi over til Omaha for at spise aftensmad, og jeg fik en helt fantastisk cheesecake (: vi spiste paa et sted der hedder Upstream, og det kan helt klart anbefales hvis man er i Omaha..
Loerdag aften da vi kom tilbage til hotellet fik jeg lige hurtigt taget et billede af dette fantastiske sengetaeppe


Jeg er ret sikker paa at det er det grimmeste sengetaeppe jeg nogensinde har set (:
Soendag moedtes de fleste af os til frokost ved en af de utallige kusiner som boede i naerheden af byen.. Det var super hyggeligt og der var rigtig meget mad, forskellige slags koed, salat, frugt salat, majs, bagte boenner, OG sidst, men helt klart ikke mindst HJEMEMLAVET IS

Efter vi havde tygget os igennem alt hvad vi kunne af dette gik turen hjemad igen.. 5 timer i bil, det er helt en af de mindre sjove ting ved at vaere herovre.. Saa er det hele noget taettere paa hjemme i lille Danmark (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...