mandag den 22. august 2011

Næsten der (:

Nu er vi næsten i mål når det kommer til min første give away (: Jeg har 14 faste læsere og jeg mangler kun at sy enderne ind før jeg er færdig med grydelapperne.. Jeg glæder mig til at se hvem grydelapperne kommer til at bo hos, og det er dejligt at der er andre end min mor og mormor som synes at min blog er spændende at læse (:
Jeg ville smide et billede op så i kan se hvad i har at se frem til, og så kom jeg også i tanke om hvad jeg endnu ikke havde fået vist frem (: min sy-kasse som jeg fik i 20 års fødselsdagsgave her til sommer (: Det eneste problem der er med den er at jeg har glemt at få mine store nåle i sidste gang jeg brugte dem, så jeg kan ikke finde dem, og det er jo dem jeg skal bruge til at gøre grydelapperne færdig.. Men jeg har heldigvis lige fundet nogle jeg havde fundet nede ved min mormor da jeg fik hentet garn, så de burde kunne bruges til at gøre grydelapperne færdige, ellers må jeg bare i gang med at lede i morgen (:


Jeg glæder mig til at det bliver til til at trække lod (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...