onsdag den 2. november 2011

Jule give away

Nu begynder julen så småt at nærme sig, både i blogland, i butikkerne og næsten også på kalenderen (: og i den anledning tænkte jeg at det var tid til at lave en lille give away..
I får ikke lov til at se hvad der er inden tid, men jeg kan røbe så meget at det jeg har i tankerne lige nu primært er hjemmelavede ting + lidt små købe ting (:

En lille advarsel, jeg har for alvor opdaget alle de måde man kan ændre farver og størrelser på, så har rigtig moret mig (:

Nu hvor jeg håber at jeg har fanget jeres interesse vil jeg forklare hvordan i kan deltage
Der er flere måder man kan få lodder på, og jo flere man er med på jo større er chancen for at vinde ;)

1 lod for at smide en kommentar (husk mail hvis du ikke har en blog)
1 lod for at være / blive fast læser (man skal selvfølgelig skrive en kommentar for at være med)
1 lod for at linke på sin blog
1 lod for at skrive hvad du rigtig godt kunne tænke dig der var med i pakken (fx. håndledvarmere eller grydelapper)(der er selvfølgelig ingen garanti for at det kommer med)
1 lod til at gætte hvor mange pakker der hænger på min pakkekalender den 1. december (jeg ved ikke selv hvor mange der er, men min mor siger det kan være alt fra 0 til 24)

Det vil sige man kan samle op til 5 lodder i alt, husk at skrive hvor mange du deltager med (:
Jeg stopper for tilmelding den 30. november kl. 23.00 og så trækker jeg en vinder den 1. december, og så kan det godt være jeg lige skal have 1 uge eller 2 til at gøre gaven personlig.. Men den skulle jo stadig gerne have god til at nå frem inden jul (:

25 kommentarer:

  1. jeg snupper 5 lodder og hvad der skal være i pakke øhh der melder jeg pas ,bliver glad for hvad du putter i :)

    der hænger 15 pakker på din gave kalender d. 1 dec.


    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  2. Hej
    Det lyder jo rigtig spændende. Jeg vil gerne være med, med 1 lod.
    Mail: cecilie-worm@hotmail.com
    KH Cille

    SvarSlet
  3. Uh jeg er med på 2 lodder ;0) Mvh dorthe

    SvarSlet
  4. Jeg vil gerne deltage med et lod :-)

    Therese S
    Therese_skov@hotmail.com

    SvarSlet
  5. vil gerne deltage med ét lod :-)
    vh Stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Jeg er med på alle 5 lodder da ;o)
    Ville blive meget glad for håndledvarmere ( uden uld )men som Helle skriver, bliver jeg også glad uanset, for det er overraskelsens glæde jeg ser frem til jo :o)
    Og jeg tror er i tvivl, om du mener fra den 1 til den 24, hvor mange pakker, eller om det er den 1 dec du mener, men gætter på alle 24 pakker hænger der :o)

    SvarSlet
  7. mon ikke du har 10 pakker klar, jeg er med på 5 lodder, ville blive lykkelig for et par grydelapper:)

    SvarSlet
  8. Sød og anderledes give away. Jeg vil gerne deltage med 4 lodder.
    Det ville være skønt med et par hæklet grydelapper.
    jeg tror din mor er så sød at give dig hele 24 pakker... :O)

    SvarSlet
  9. Uh, elsker sådan noget overraskelse :)Så vil selvfølgelig gerne være med.
    1 lod for at smide en kommentar
    1 lod for at være / blive fast læser
    1 lod for at linke (i siden af min blog)
    1 lod for at skrive hvad jeg godt kunne tænke mig i pakken: hjemmelavede grydelapper eller håndklæder. :)
    1 lod til for at gætte hvor mange pakker der hænger på pakkekalender; hmm, 21. :P

    Så alt i alt 5 lodder

    Line

    SvarSlet
  10. Jeg tar 4 lodder og håper på vinnerlykke! Jeg håper pakken inneholder en heklet elefant! Elsker den elefanten du heklet :-) Jeg tror nok du får 24 pakker i kalenderen din.
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlet
  11. Snupper 4 lodder. Ville også have gættet på 15 pakker, men hvis det var mig, der skulle lave en pakkekalender så ville jeg jo enten lave 4 til advents eller alle 24 pakker, så det må blive 24 pakker.

    Og så kunne det være, du puttede et armbånd i eller en halsdisse, eller måske et hjemmelavet dyr. Det vil tiden vise :)

    Jeg er på vej til Thailand d. 1. dec, så har formentlig ikke mulighed for at tjekke blogs måske heller ikke mails.

    Nå men skriver lige min mail just in case, selvom jeg har en blog. dklerke@hotmail.com

    SvarSlet
  12. jeg vil gerne deltage :) med 4 lodder
    heno26@hotmail.com

    er fast læser + kommentar
    og jeg vil ønske at der forklæder med i pakken.
    ang. pakkekalender tror jeg at der vil være 24 pakker, for der er jo 24 dage til jul ;)

    SvarSlet
  13. Spændende giveaway!
    Jeg tror der hænger 24 pakker på din pakkekalender d. 1 december, og jeg kunne godt tænke mig, at der var grydelapper i gaven:)

    Jeg vil gerne deltage med 4 lodder.

    Hilsen
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  14. Jeg snupper 5 lodder :o)
    Jeg er bare vild med hjemmelavet så det er lidt ligemeget hvad der er i pakken (men elsker ugler og brugbare ting) og jeg tror din mor har lavet 24 gaver.
    Heldige dig :o)
    Hilsen Lis

    SvarSlet
  15. Hvor hyggeligt :)
    Jeg vil gerne deltage med 4 lodder.
    Jeg kunne rigtig godt tænke mig at der var en halsedisse i pakken :)
    Jeg tror der er 12 pakker.

    SvarSlet
  16. Ihhhh hvor hyggeligt!
    Jeg vil gerne være med på 5 lodder, - alt eller intet!
    Jeg kunne ønske at der var... hmmm.... jo....måske..... Hæklede julehjerter! Jep! Totalt julehygge. Tror din mor har 21 gaver klar d. 1 dec (og de sidste følger løbende)

    SvarSlet
  17. I'm all in - 5 lodder :)

    Synes det kunne være fedt, hvis der ligger en flagranke til juletræet i gaven - jeg får ikke selv tid, men vil så gerne have en :)
    Tror helt sikkert, at din mor laver 24 gaver til dig :)

    SvarSlet
  18. hejsa er med på 3 stk gætter på der er 8 pakker...

    SvarSlet
  19. 4 lodder til mig (gerne 1 med gevinst!)
    Gætter på 14 pakker
    Ville elske grydelapper i gaven

    tusneldada@yahoo.dk

    SvarSlet
  20. Jeg er med på 2 lodder.
    Jeg tror at der er 23 pakker ;-)
    Mvh. Sofie

    SvarSlet
  21. Alle5 lodder tak. :)

    Jeg gætter på at du får 17 gaver i alt - Og skulle jeg være heldig at vinde, ville jeg blive rigtig glad hvis der enten lå nogle fede mobilvanter (vanter uden endestykket på fingeren, men med sådan en "hætte" man kan trække ud over) eller en dejlig varm hue - For det mangler jeg. :)

    SvarSlet
  22. Jeg gætter på 22 gaver ialt.
    og så ønsker jeg mig grydelapper ligesom dem til din far. Knus mormor

    SvarSlet
  23. Also I sign up for these super candy.
    I like grydelapper.
    22?
    5 lodder
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlet
  24. Hvor fint :D
    Et lod til mig tak :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...