lørdag den 26. november 2011

Småkager

Så er der bagt småkager :) det er til min klasse og min gang på kollegiet.. Førte gang jeg bagte denne opskrift var sidste jul, så det er stadig en forholdsvis ny opskrift for mig :) derfor havde jeg også fejlbedømt mænden lidt, jeg mente nemlig at jeg ville få nok kager hvis jeg bare lavede en enkelt portion..
En enkelt portion giver bare 'kun' omkring 45-50 småkager og der er 30 elever i min klasse og cirka halvdelen af det på min gang, så det er jo ikke nok kager (regner med at der er nogen der godt kan spise mere end en) :)

Så nu står portion nr. 2 i køleskabet så den kan blive rullet ud i morgen tidlig :) så skal jeg bare pynte kagerne, og bagefter skal de stå og tørre og blive dejligt sprøde til på torsdag og på fredag :)

Her kan i se dem der blev lavet i dag, selvfølgelig minus smagsprøver/kvalitetskontrol

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...