søndag den 6. november 2011

En taske

Det er i hvert fald godt på vej til at blive en (: Jeg er altså bare nødt til at vise jer alle hvad det er lykkeds mig at lave.. Det er førte gang jeg for alvor forsøger mig med noget som dette (: jeg har lavet 'forsiden' af en taske før, men jeg har aldrig quiltet eller noget i den stil.. Det er absolut ikke perfect, men som et første forsøg er det bestemt meget godt.. 
Det er en julegave, men i får ikke at vide hvem den er til, ikke endnu i hvert fald (: Jeg har 1 jeg VIL lave en taske til, og så har jeg et par andre som jeg også gerne vil give en.. Om de alle bliver efter dette mønster tror jeg ikke, men det finder jeg jo først ud af når jeg er færdig med dem (: og når jeg ved hvor mange jeg kan nå at lave..
Jeg synes det er dejligt at side ved en symaskine, det er en helt anden følelse og fornemmelse end den man får når man hækler.. Jeg tror godt jeg kunne vænne mig til at arbejde med en symaskine, men før jeg bliver rigtig glad for det skal jeg have min egen (: min mors symaskine har nemlig en kæmpe personlighed den kan ikke rigtig lide mennesker, undtagen min søster, men jeg er ved at få den ned med nakker omvendt.. 


Min første quilt sandwich
Første ting jeg rigtigt har quiltet

Her kan i så se 'tasken' (: Det har ikke været let, og der er selvfølgelig lidt små fejl, men ikke noget alvorligt.. Det eneste problem er bare at alt det det jeg aldrig har prøvet før er det der kommer nu, håndtag, for, lommer og alle de andre små ting..
Jeg glæder mig til at se den når jeg er færdig, og jeg lover at jeg nok skal vise den frem når jeg er færdig (:

Jeg er også færdig med en anden julegave, men den viser jeg ikke frem, der er nemlig mulighed for at personen ved hvem den er til (: jeg mangler bare at hæfte ender, en af de ting jeg synes er rigtig trælst mindre spændende ved at hækle (:

1 kommentar:

  1. Hej Annemette.
    Jeg synes at tasken ser rigtig fin ud.
    Hilsen mormor

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...