fredag den 11. november 2011

En symaskine med personlighed

Jeg tænkte at jeg lige ville lave et lille indlæg med den fantastiske symaskine (: det er som nævnt tidligere min mors, og den har en meget stor personlighed, men når den er omkring 25 år gammel har den vel også ret til det (: det kan bare godt være lidt trælst en gang i mellem.. Den synes nemlig at den har ret til at te sig tosset mindst en gang hver gang jeg arbejder med den..


Her kan i se den.. Den ser ganske uskyldig ud, men tro mig, den kan være utrolig ond når den har lyst til det.. Så er i advaret.. Jeg har besluttet mig for at når jeg engang får et sy rum eller et sy hjørne vil jeg have min egen symaskine (: og det skal være en der kun kender mig, så den lærer at elske mig og kun mig ;)
Jeg er så ved at få lidt styr på den, så jeg har efterhånden lært at håndtere den uden hjælp fra min søster (den favorisere hende meget kraftigt)

2 kommentarer:

  1. Ha ah.... man må bare elske gamle symaskiner med personlighed :)

    SvarSlet
  2. Kære Annemette.
    Tror du ikke bare det har noget med dig at gøre? ;)
    Eller måske alle andre end mig. (evt. også mor ;) )
    Eftersom den kører som en dræm hver gang jeg bruger den, og syr helt perfekt, men det er en god nyhed, så bliver der jo ingen kamp om den. ;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...