onsdag den 23. november 2011

4 kg garn

Så kom pakken (: den var der godt nok allerede i frokost pausen, men der havde jeg kun tid til at stille den op på værelset og så smutte ned og spise frokost

Men da jeg fik fri skyndte jeg mig over på værelset for at åbne den (:


Der er ialt 4 nøgler Zpaghetti og 10 nøgler Havblik.. De 3 af nøglerne, den der ligger øverst og tættest på den sort/hvide zpaghetti er til et tørklæde til min søster, og de 7 andre er til det tæppe jeg arbejder på til min mor (:
Jeg er nemlig næsten færdig med de 2 første nøgler, og jeg er kommet til at bruge de andre nøgler til et andet projekt :)

Nu vil jeg i gang med min matematik aflevering til på fredag, og når jeg så fortjener en pause vil jeg arbejde videre på julegaven til min far så jeg kan gå i gang med at lege med det nye garn med god samvittighed :)

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...