søndag den 16. september 2012

Give away tid - igen

Så er det endeligt blevet give away tid på bloggen igen.. Denne gang er det en noget anderledes give away end dem der har været før..
Jeg har nemlig meldt mig som Ildsjæl og har dermed sagt ja, til at hjælpe med at få, især, unge mennesker til at huske at bruge kondom når de er sammen med en ny person..
Man kan nemlig ikke være sikker på om andre er sunde og raske, og nogle sygdomme kan man først finde ved blodprøver flere måneder efter man er blevet smittet..
Kondomer kan både forhindre sexsygdomme og graviditet, og sygdomme er jo ting som rigtig mange gerne vil undgå, og mange vil jo også gerne selv kunne kontrollerer hvornår de bliver gravide.



Derfor vil jeg give en masse kondomer væk :)

1. præmien er 'en måneds' forbrug (30 stk) af kondomer
2. præmien er 20 kondomer
3. præmien er 10 kondomer
4. præmien er 5 kondomer

Hvis der kommer mere end 50 deltagere giver jeg endnu flere kondomer væk :)

Jeg har valgt at bruge RaffleCopter igen denne gang, så i kan deltage i boksen her



a Rafflecopter giveaway

8 kommentarer:

  1. Hvem har ikke brug for kondomer? Jeg er med (:

    SvarSlet
  2. Hej.
    Vil gerne være med i giveawayen

    SvarSlet
  3. Jeg er helt klart med. :)

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Hvor sjovt :-)

    Malene
    multi_1995@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Næh, jeg vidste ikke at jeg havde koder på, men jeg vil prøve at se om jeg ikke kan fjerne dem :)

    SvarSlet
  6. jeg er med, og det er et fornuftigt giveaway - tør ikke selv at købe kondomer
    sille-lai@hotmail.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...