lørdag den 22. september 2012

Lidt håndklæder

Jeg har for lidt tid siden lovet at jeg ville vise jer de nye håndklæder jeg har hæklet, men jeg glemte at tage billeder af dem :) det har jeg endelig fået gjort nu hvor de stortset er færdige, jeg mangler kun at hæfte ender.. Billedet er ikke den bedste kvalitet, men i kan få en ide om farven.. Jeg er ved at hækle et par klude der passer til, med dem har jeg endnu ikke husket at tage billeder af, så dem får i først at se senere..

Den næste uge er jeg på studietur, så der kommer der nok ikke nogen indlæg, men jeg regner med at vende tilbage med en masse nyt i næste weekend.. Har nemlig gang i lidt projekter som jeg heller ikke har fået taget billeder af endnu, og jeg når det ikke i morgen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...