torsdag den 13. september 2012

Tid til at finde mig selv

Det har været lidt MEGET stille de sidste par uger, men der er også sket meget i min lille verden, så jeg har bare haft brug for lidt tid til at slappe af og ikke skulle tænke for meget på andre.. Så derfor blev bloggen valgt fra..
Der er jo så sket en hel masse, men jeg tror jeg fordeler det ud på forskellige indlæg så dette indlæg ikke bliver flere kilometer langt :)

Jeg er siden sidst begyndt på den nye behandling med biologisk medicin.. Det er rart endeligt at komme i gang, men der går jo lige et par uger eller lidt mere inden jeg kan begynde at mærke effekten, men så er det jo godt at min tålmodighed efterhånden er ret trænet ;)

Jeg har ikke fået læst flere bøger siden sidst, jeg har simpelthen ikke haft overskuddet til det, men så er det jo godt at man kan låne lydbøger på nettet :) jeg tænkte at jeg lige ville fortælle jer om de bøger jeg har hørt, det kan jo være at nogle af mine læsere har tid til at læse lidt..

De første jeg vil fortælle lidt om er Det Gyldne Kompas serien af Philip Pullman.. Det er en serie som jeg har læst da jeg var yngre, og der sagde dem mig ikke ret meget, men jeg valgte at læse det hele da der var mange andre der fortalte om hvor fantastisk den var.. Denne gang levede jeg mig dog meget mere ind i selve historien og det var en ret fantastisk oplevelse.. Det hjalp nok også ret meget at det er en af mine yndlings oplæsere der læser den, nemlig Grete Tulinius..

Jeg har også hørt De Dødes Bibliotek af Glenn Cooper.. Det er en rigtig god bog, men den er lidt forvirrende at lytte til, da man skifter tid og person ret ofte, men man vænner sig til det efter lidt tid.. Dette er en bog der bliver skrevet på min liste over bøger jeg selv vil læse på en tidspunkt :) Der er gang i den, og man bliver hele tiden overrasket af de drej historien tager.. Jeg vil helt klart anbefale andre at læse denne :)

Den sidste bog jeg vil fortælle om i dag er Dværgen fra Normandiet af Lars-Henrik Olsen.. Dette er endnu en bog som jeg har læst da jeg var yngre, men dette var en jeg virkelig nød at læse den gang, og den er også god nu :) Det er nok mest en børne- eller ungdomsbog, men jeg er også stadig meget glad for ungdomsbøger..
Der er dog en ting jeg manglede, og det var billederne af Bayeux-tapetet som man kan se i bogen :)

Jeg tror at jeg vil nøjes med dette for denne gang, men jeg skal nok vende tilbage igen i morgen eller i overmorgen..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...