søndag den 26. august 2012

En træls læge

Fredag var jeg endnu en gang i Silkeborg for at få min første indsprøjtning biologisk behandling, eller, det var i hvert fald det der skulle være sket.. Det lykkedes så ikke, den læge jeg var inde ved sidst sagde at de bare lige manglede svaret på en enkelt prøve inden jeg kunne komme i gang..
Da jeg så blev kaldt ind til den sygeplejeske der skulle starte mig op på behandlingen fortalte hun at der manglede svaret på den prøve, og at jeg ikke kunne få lov til at starte op inden de havde svaret.. Jeg blev derfor sendt til blodprøver (igen, igen) og røntgen.. Så nu går der endnu længere inden jeg kan få lov til at starte op..
Jeg skal starte op fredag d. 7, når de er sikre på at jeg ikke har latent tuberkulose..
Jeg glæder mig allerede rigtig meget og jeg ser frem til at jeg kan slippe af med mange af mine piller i løbet af de næste par måneder :) så burde der nemlig være mulighed for at jeg kan komme til at være lige så aktiv som rigtig mange andre på min alder..

Hvis man skal være lidt positiv, så kan man dog sige at jeg fik en enkelt sjov oplevelse på vej over til Silkeborg :) vi kørte nemlig mod Silkeborg da post danmark kørte den anden vej..





Man er jo nødt til at prøve og finde det positive i livet, også når det går lidt i mod en.. Så derfor valgte jeg at nyde at jeg fik lov til at se cykelrytterne i omkring et minut, og at jeg mødte en rigtig sød og forstående sygeplejeske, som jeg kan få lov til at se igen om lige knap to uger :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...