mandag den 6. august 2012

Ville lige anbefale

Disse to sider.. Jeg ved ikke om det er nogen i allerede kender, men hvis ikke så er de gode at kende til hvis man gerne vil låne e-bøger eller lydbøger fra biblioteket :)
Jeg har brugt dem begge flittigt de sidste par måneder, og er meget glad for dem..
Siderne jeg snakker om er;

https://netlydbog.dk/
https://ereolen.dk/

Jeg bruger dem rigtig flittigt, og jeg låner både lydbøger ned på min computer og på min iPad, og jeg låner også e-bøger ned på min iPad så jeg kan læse nye bøger uden at jeg skal ned på biblioteket for at hente dem :)

De har selvfølgelig ikke alle bøger, men de har rigtig mange, og jeg har også opdaget nogen som jeg nok aldrig ville have lånt på biblioteket..
Den eneste ulempe der er, er at man kun kan låne 5 bøger ad gangen og man kan ikke aflevere dem.. Man skal have dem i 30 dage, men så slipper man også for at komme til at afleverer for sent :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...