lørdag den 4. august 2012

Endnu mere marmelade

Jeg har planer om at lave endnu en slags marmelade, men jeg har ikke haft mulighed for at gøre det endnu.. Det er nemlig hyben marmelade og hyben begynder jo først at være modne omkring august :)

Men når jeg nu er kommet hjem fra ferie (efter planen burde jeg komme hjem i nat, men dette er endnu et indlæg som er planlagt i forvejen) kan jeg begynde at gå ud og kigge efter fine hyben :)

Min plan er at lave hybenmarmelade, hyben-æblemarmelade og syltede hyben, men nu må vi jo se om jeg stadig er lige så begejstret for alle de ting når jeg går i gang med at rense dem så de er klar til at blive brugt :)


Billedet er fundet her og der kan man også læse mere om hyben 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...