søndag den 30. september 2012

Hjemme igen

Jeg har i sidste uge været i Oxford og London sammen med min klasse.. Det har været hyggeligt, men jeg er også glad for at være hjemme igen :) jeg fik ikke købt ret meget mens jeg var derovre, men jeg fik købt 3 bøger og en sweatshirt..

Det er altid dejligt at købe bøger i England og USA, og det er der flere grunde til..
1. De er på engelsk
2. De er ofte meget billigere end i Danmark

Jeg havde egentlig taget 2 bøger med som jeg kunne læse mens jeg var afsted, men sådan blev det ikke :) jeg valgte i stedet at gå i gang med at læse den ene af dem jeg købte..
Den jeg læste var the perks of being a wallflower.. Det er en rigtig god og anderledes bog.. Den er skrevet ret anderledes end mange andre bøger, den er nemlig skrevet som breve fra hovedpersonen, Charlie, som bliver sendt til en der ikke kender ham :) det er som sagt en lidt anderledes bog, og noget af det som jeg godt kan lide er at bogen blev ved med at overraske mig..

Det er en bog som jeg tror er spændende og anderledes for mange at læse, men jeg tror heller ikke det er en man bare skal aflevere til hvem som helst.. Jeg er i hvertfald glad for at jeg først har læst den nu, det er ikke en som jeg vil give til en på 15, jeg tror man har lettere ved at forstå den når man lige er nogen år ældre :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...