onsdag den 3. oktober 2012

Djævlehue

Da jeg var afsted på studietur skulle jeg have noget med som jeg kunne hækle på, men også noget der kunne tåle at blive smidt ned i tasken når jeg skulle afsted igen.. Derfor faldt valget på en nøgle bomuldsgarn og en opskrift fra Sys Fredens bog: Babyhæklet..




Som i nok kan se på billederne er huen for stor til dukken, men den er jo så heller ikke lavet til en dukke med bare som en test, nu skal jeg bare finde en rigtig baby som jeg kan teste den på :)

Jeg har dog lige et hurtigt spørgsmål, som jeg håber at der er en eller flere erfarne strikkere eller hæklere der kan svare mig på.. Ser huen rigtig nok ud bag til? Det virker nemlig som et lidt mystisk måde at samle den på, men jeg har bare fulgt opskriften, så jeg tror der er gjort korrekt :)


Her er der så også lige et 'fladt' billede af djævlehuen, så kan i se hvordan den ser ud når den ikke er på et hoved..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...