søndag den 7. oktober 2012

På besøg

For omkring en måned siden var jeg ude ved min klasselærer sammen med min klasse.. Vi var inviteret derud inden den første gymnasiefest i år.. Derude spiste vi og hyggede os, men når man er hækler holder man jo helt naturligt øje med hæklede ting :)
Derude fandt jeg så dette skønne tæppe




Det er det dejligste uldtæppe som er hæklet af min klasselærers svigermor.. Det er et tæppe som jeg godt engang kunne tænke mig at lave en udgave af :) men der går nok en del tid inden det kommer til at ske..
For det første har jeg gang i en del projekter, for det andet er jeg ikke helt sikker på om jeg har mulighed for at genskabe dette smukke mønster og for det tredje vil jeg gerne gøre det af garnrester, der er noget meget charmerende ved den slags tæppe :)

I mellem tiden tænkte jeg at i kunne få lov til at nyde billederne og beundre det sammen med mig :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...