lørdag den 10. maj 2014

Nisser og krus

Jeg er stadig i gang med porcelænsmaling, sæsonen er egentlig slut, men os der ville fortsætte har fået lov til at fortsætte lidt længere hvis vi ville komme op til vores lærer :)

Jeg er stadig i gang med krusene, men jeg har også fortsat lidt på mine små nisser.. Efterhånden mangler jeg kun småting på mine nisser, ansigter på mændene og ansigter, halstørklæder og handsker på pigerne :)




Jeg synes det er sjovt at arbejde på nisser, men det er en noget anderledes og sjov udfordring at arbejde på krus :) jeg synes at der er lidt flere udfordringer ved at lave krus hvor der ikke er noget mønster i forvejen :)

Her kan i se hvad der er sket med mine krus, nu mangler jeg stortset kun logoet :)
















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...