mandag den 7. januar 2013

Ih altså,

Hvor er det efter hånden længe siden der er sket noget her.. Der er gået 3 måneder, men jeg har også haft brug for en pause..
De sidste par gange jeg skrev, mener jeg at jeg fortalte lidt om det medicin jeg skulle begynde på, i forbindelse med min gigt-sygdom, men hvis jeg ikke gjorde så kommer der lige en lille opdatering her:

Jeg er begyndt på Humira, som er en sprøjte man skal have hver 14. dag, og den blokere for noget der hedder TNF.
Jeg er også begyndt på Methotrxat, som er piller der skal indtages 1 gang om ugen, og det hæmmer omdannelsen af folsyre og hæmmer dermed cellens DNA.

Begge disse behandlinger er som regel ret hårde mod kroppen de første par måneder, og det har de også været for mig.. Dette er  en af de største grunde til at jeg ikke har skrevet herinde..

Jeg er stadig ikke helt på toppen endnu, men jeg er så småt ved at nærme mig, i hvert fald på nogle punkter, og derfor vil jeg også så småt i gang med at skrive igen :)

Jeg har hæklet, bagt og lavet marmelade de sidste par måneder, så jeg har en del at skrive om, hvis jeg da kan huske hvad jeg alt har lavet ;) jeg har ikke billeder af det hele, men det er jo hvad der sker når man skubber bloggen lidt til side.. Så tænker man mere på bare at vise tingene frem for dem der hjemme, og ikke dem der læser med her..

Jeg vil dog i løbet af den næste uges tid kigge alle mine billeder igennem, og samtidig forsøge at finde hoved og hale i det hele så der forhåbentligt er lidt system i de blog indlæg jeg skal til at skrive.. Og så skal jeg også  tage billeder af en del små ting som jeg har liggende alle mulige mulige og umulige steder :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...