torsdag den 17. januar 2013

Halstørklæde

I løbet af oktober og november hæklede jeg på det første projekt jeg har lavet på bestilling, til en jeg ikke er i familie med :)

Det blev til et hæklet halstørklæde i star stitches, og det blev lavet i noget rigtig dejligt uldgarn.. Modtageren er en af dem jeg bor på gang med på kollegiet, og det var egentligt lidt af en tilfældighed at jeg kom til at lave tørklædet..

Vi sad og snakkede inde i vores TV-stue, og jeg har næsten altid et eller andet hækletøj med når jeg ser fjernsyn, hvilket faktisk ikke er ret ofte når jeg er på kollegiet.. Men vi faldt så i snak, og det endte med at vi aftalte at jeg skulle hækle et tørklæde til hende.. Hun havde en ret god idé om hvordan det skulle se ud, men det er faktisk inspireret af en tegneserie, tror jeg nok, så vi skulle lige kigge på et par 'billeder' og derfra se om vi ikke kunne få lavet noget der levede op til forventningerne :)


Jeg er selv godt tilfreds med det, men hvis jeg kunne bestemme farverne var der sket lidt mere :) ikke fordi jeg selv går rundt med en masse farver, men fordi det, efter min mening, er lidt sjovere at hækle farverige ting :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...