mandag den 21. januar 2013

Flodhesten(e)

Jeg viste i det sidste indlæg en krop til en flodhest.. Den er blevet helt færdig, og i skal selvfølgelig også have lov til at se den færdig :)




Den er hæklet i 3 farver med tilfældige farveskift.. Opskriften er fra Hjertegarn, men jeg har besluttet mig for at gøre det lidt anderledes end i opskriften :)
For det første har jeg som nævnt lavet tilfældigt farveskift, derudover har jeg hæklet hoved og krop ud i en fremfor at lave det i to dele og efterfølgende samle dem..
Det er ikke så besværligt at hækle det ud i et, men det kræver lidt hovedregning, og jeg forsøger også på at tage mig sammen til at skrive opskriften ind, så jeg ikke skal tænke så meget når jeg hækler :)

Jeg arbejder også på en ny flodhest.. Den er i regnbue farver :) det er også en stor en (en mor eller far om man vil) mens den første var en lille en..









2 kommentarer:

  1. Hvor er den da bare bedårende :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) er også selv meget glad for den

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...