fredag den 11. januar 2013

Tærter

Jeg har opdaget et ny ting i efteråret.. Det er måske ikke den rigtige måde at sige det, hvad jeg egentlig mener er at jeg har fået øjnene op for hvor let man egentligt selv kan lave en tærte :)

Jeg har bagt flere forskellige, men det er ikke alle jeg har billeder af.. Jeg kan dog nævne dem alle, eller i hvert fald dem jeg kan huske, så i andre også kan få lidt inspiration til smags varianter..

Og hvis der er nogen af jer der sidder inde med en helt fantastisk mulighed, må i meget gerne skrive en kommentar så jeg kan få nye ideer :)

Æble-rosin og hasselnød tærte m. sukker og kanel

Hindbær-stikkelsbær tærte
Disse to er de eneste jeg har fået taget billeder af, men jeg har også bagt nogen med ren stikkelsbær og flere af den med hindbær og stikkelsbær..

Jeg skal i gang med at teste flere forskellige smags varianter når jeg får tid, vil bl.a. gerne prøve at bage en nøddetærte og en chokolade tærte og jeg vil selvfølgelig også forsøge mig med flere frugt/marmelade komboer :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...