tirsdag den 29. november 2011

Craft it forward

Jeg har modtaget en rigtig fin lille pakke fra Ina i dag (: i pakken var der et par øreringe, en broche, et armbånd og en nøglesnor






Og nu er der så mulighed for at i kan deltage i denne leg (: de første 4 der lægger en kommentar kan være med, men der kommer nok ikke en gave før efter jul, jeg har nemlig lidt travlt lige for tiden.. Herunder kan i se reglerne i skal opfylde for at være med


Reglerne:
- Jeg sender en gave, jeg selv har lavet, til de første 4, der melder sig til legen på dette indlæg
- Jeg sender en gave tilbage til den, jeg selv deltog hos - Ina 

- Når I, der deltager, har modtaget gaven, skal I lave et indlæg på jeres blog med et billede af den, samt linke til mig.
- I skal så selv sende legen videre med de samme regler. Det eneste krav til gaven er, at det skal være noget, I selv har lavet.

Det betyder at der er 4 der kan deltage



Jeg glæder mig til at se hvem jeg skal lave gaver til (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...