torsdag den 18. august 2011

Det går fremad

Nu hvor jeg har fået noget hvidt bomuldsgarn igen, kan jeg sige at der er fremskridt på grydelapsfronten (: Jeg har fået hæklet bagsider til 1 sæt, dvs til det der forhåbentligt snart skal gives væk.. Jeg tænkte at jeg lige ville smide et billede op så i kunne få en idé om farverne på det sæt grydelapper der muligvis kommer hjem til en af jer (:


Som i nok kan se er de her lilla multifarvet i stedet for multi multifarvet (: hvis i forstår hvad jeg mener (;
Men jeg regner med at jeg går i gang med at sætte dem sammen i morgen, og så har jeg muligvis et færdigt sæt jeg kan vise frem efter weekenden.. Nu må vi se, jeg tør ikke love noget, for på lørdag kører jeg til Odense sammen med min mor, og vi tager allerede afsted omkring kl. 8 så vi kan nå en tur forbi Tante Grøn inden vi skal danse her hele dagen og en del af natten med (: og så er vi først hjemme igen kl. 4 natten til søndag.. Men der er jo nogen danse som jeg ikke kender, så jeg kan jo godt tage noget med som jeg kan hygge mig med i 'pauserne'
Nu er første skoleuge også ved at være overstået, så det bliver dejligt at få weekend så hjernen kan få lov til at slappe af (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...