tirsdag den 16. august 2011

Jeg overlevede første skoledag

Så er første skoledag i en ny klasse, på en ny skole, i en ny by overstået, og jeg overlevede og klarede mig uden at blive dækket af glimmer og alt muligt andet :)
Min klasse virker som en god klasse, og jeg glæder mig til at lære dem bedre at kende.. Jeg modstod fristelsen for at tage hækletøj med i skole, mest fordi jeg ikke havde noget hvidt bomuldsgarn (: jeg havde ikke rigtig lyst til  at arbejde på mit tæppe i dag..
MEN, nu har jeg fået købt noget hvidt garn, eller min mor har købt noget for mig, så nu kan jeg komme i gang med at hækle bagsider til alle grydelapperne, inklusive dem jeg har lovet væk her når der er kommet lidt flere læsere (: og alt afhængig af hvornår der kommer nok læsere kan det være at vinderen kan være med til at bestemme hvordan kanten på grydelapperne skal se ud, inden for rimelighedernes grænser i hvert fald (:
Jeg har også fået en anden sej ting ved min mor, en projekt kasse (: så kan jeg nemlig have det projekt jeg arbejder på i den og flytte det med rundt i huset, og så er det også hurtigt at pakke sammen når det er tid til at gå i seng, og så fylder det ikke i stuen når jeg ikke er der




Sådan ser min projekt kasse ud lige nu, det er mit lille tæppe som jeg begyndte på ovre i USA.. Det er nemlig ikke lige så let at flytte rundt på som når jeg arbejder på grydelapperne (:
Jeg har dog fundet drømme kassen til alt mit bomuldsgarn, det er en rigtig fin værktøjskasse med et stort rum til garn og en lille æske øverst til hækle nål og saks, men der går nok lidt tid inden jeg får taget mig sammen til at købe den.. Og desuden når jeg at bruge en del af garnet ret hurtigt, så det ville næsten ikke have mulighed for at være i kassen inden det var blevet til noget der skulle foræres væk, eller bruges i huset :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...