mandag den 8. august 2011

En naesten faerdig taske

Min taske begynder at ligne en taske mere og mere (: Jeg er blevet faerdig med at sy strimlerne paa, og jeg har ogsaa faaet trekanterne syet sammen til en firkant igen

Mine halvfaerdige trekanter


Inden de faerdige blev syet sammen


Efter de er blevet syet sammen, set er saadan den ene af siderne ser ud


Og saadan ser den ud naar den er blevet quiltet, og nu skal  de bare saettes sammen og saa er tasken taet paa at vaere faerdig (:

Jeg har ogsaa vaeret inde og handle i dag, og der faldt jeg over en af de desserter som jeg ikke kunne faa i weekenden da de ikke  havde flere tilbage paa restaurenten, RED VELVET CUPCAKE.. Og det var egentlig meningen at jeg ville have taget et billede inden jeg begyndte paa den, men det naaede jeg ikke, men jeg fik taget et billede da jeg havde spist halvdelen af den, saa det maa i noejeds med at se (:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...