torsdag den 11. august 2011

Mall Of America

Så er tiden i USA ved at være gået for denne gang.. Lige ne sidder jeg i Mall of America og forsøger at suge så meget USA ind som muligt.. Jeg har fået købt de sidste små ting, og kufferten ligger pakket ude i bilen og venter på at komme hjem.. Jeg har også fået købt en masse ting herovre som skal med hjem, så kufferten kan kun lige lukkes og jeg var nødt til at proppe lidt mere i håndbaggagen for at have plads til det hele uden at kufferten kom til at veje for meget..
Det e dejligt at tænke på at om under 24 timer er jeg hjemme i Danmark igen, men jeg er godt nok ikke alt for begejstret for de temperature jeg kommer hjem til :) her ovre har det været to rigtig varme uge, så kommer måske til at fryse lidt når jeg kommer hjem :) men så er det jo godt at jeg har købt en masse nyt tøj jeg kan varme mig med :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...