torsdag den 14. juli 2011

1½ kuffert pakket, men uden hækle ting :o

Den næste måned er jeg stort set ikke hjemme, så der bliver ikke fantastisk meget tid til at hækle, jeg rejser afsted første gang på lørdag og kommer hjem en uge senere, og der har jeg lovet min kæreste at jeg ikke tager hækle ting med (: men når jeg så kommer hjem er jeg hjemme i lidt over 3 dage, og der har jeg tænkt mig at proppe lidt garn i kuffert og håndbaggage nummer 2 (: så er det nemlig kun mig der er afsted..
Jeg har også lige fået mere garn her op, så nu har jeg et par farver at hækle babytæpper i (:

Det er det garn jeg bruger til at hækle babytæppet med, så nu har jeg lidt farver at vælge i mellem, så der er lidt til alle.. Opskriften til babytæppet har jeg fundet her



Jeg har også været i gang med at kigge på lidt nye opskrifter på grydelapper.. Jeg fandt dem også på den samme side som babytæppet


Den er anderledes en dem der er på siden, da jeg har brugt tyndere garn en det opskriften er beregnet til.. Den skulle være færdig efter den første hvide runde, men så er der jo mulighed for at være kreativ og tilføje sit eget (:
Jeg overvejer at lave den anden side i en mørk lilla, og når jeg så har sat det sammen skal jeg finde ud af om jeg skal have en pyntekant på eller ej (:


Det er den farve jeg regner med at bruge, og jeg skal nok smide et billede op når jeg er færdig (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...