mandag den 4. juli 2011

Lidt af alt det jeg allerede har lavet og som jeg har billeder af på min computer

En af de første ting jeg lavede, servietter efter et bedstemor firkant mønster
Jeg har været i gang med at hækle og strikke i lidt over et halvt års tid, og her er nogen af alle de ting jeg har lavet og har fået gjort færdigt..
Jeg har fået min mormor til at lege model for det halstørklæde og sjal jeg har hæklet.



Et rigtig dejligt sjælesjal som er meget enkelt at strikke og som varmer rigtig godt..

Halstørklædet var en del af min pakkekalender, det var en pakke fra aldi med garn, pinde og opskrift, så det var dejligt let at komme i gang med som næsten nybegynder..


En holder til iPod touch


Den første ting jeg helt selv hæklede (men lidt råd og vejledning fra mor og mormor) Jeg besluttede mig for at jeg ville i gang med at hækle og så tog jeg en tur i bilka og købte lidt garn og en hæklenål og en bog.. Så var der jo bare problemet med at huske hvad min farmor havde forsøgt at lære mig da jeg var yngre, men i sidste ende lykkeds det da nogenlunde (:


En lille hæklet kurv som er lavet af en af min morfars aflagte t-shirts, indtil nu har jeg brugt den som holder for mine hæklenåle og små sakse, men efter jeg har fået en syæske i fødselsdagsgave skal jeg have fundet på noget nyt at bruge den til..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...