tirsdag den 25. marts 2014

Det er længe siden, men..

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/3272850/?claim=yuhxufnwn8g">Follow my blog with Bloglovin</a>

Nu vil jeg se om jeg ikke kan komme lidt i gang igen :)

Jeg har det sidste ar ikke rigtig haft overskud til at skrive på bloggen, men på det sidste er jeg begyndt at bruge instagram igen og nu kan jeg mærke at trangen til at skrive og dele min hverdag og mine kreationer med andre er blevet større :)

Jeg har tænkt mig at tage det stille og roligt, og jeg tænkte at et kort indlæg om sådan cirka ingenting var en god måde at starte på, så det her er cirka alt for nu.. Jeg regner dog med at der kommer meget mere i løbet af de næste uger, måneder og måske endda år :)

Jeg har oprettet mig som bruger på bloglovin og er ved at få min blog til at hænge sammen med min profil der, så det er derfor der er lidt underligt skrift i toppen af dette indlæg :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...