søndag den 29. april 2012

Forandring fryder



Der er sket utroligt meget i mit liv i løbet af de sidste uger.. Jeg er holdt op med at bide negle, og for at belønne mig selv har jeg været ude og investere lidt i noget neglelak :)
Jeg begyndte med at købe en billig neglelak i brugsen, men den var altså ikke den mest fantastiske :) den er fin nok til at begynde med, men den faldt alt for let af..
Jeg gik i gang med at undersøge hvad der var af forskellige mærker, og jeg endte med et købe en mini collection fra Essie..
Og der har jeg så ikke ret meget andet end ros tilovers :) Det er bare nogen dejlige farver og de er lette at arbejde med, når man lige vænner sig til dem



 Jeg har også købt nye sko :) hvilket i den grad var ved at være tiltrængt.. Jeg endte med to par fra vagabond.. Et par ballerinaer og et par mor/datter sko (vi købte ens sko, og jeg er ikke helt sikker på hvad det er for en slags sko)



Det er de blå vi begge har købt :)

Der er også sket noget andet stort i mit liv.. Fredag var jeg på sygehuset til kontrol, og for at få svar på min mr-skanning..
Nu har de endeligt fundet en diagnose :) Jeg har fået konstateret borrelia gigt, og nu skal jeg i gang med en masse forskellige prøver, og når de har svar på dem kan jeg komme i behandling med rigtig gigt medicin..
Så nu skal jeg bare vente 3-4 måneder, og så skulle jeg gerne få det noget bedre :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...