søndag den 29. juli 2012

Første portion marmelade

I år har jeg besluttet mig for at lave min egen marmelade :) jeg fik jo min egen hinbærbusk sidste år, og jeg lavede også saft af frugt og bær som jeg købte og af vores paradisæbler..
Jeg ville dog gerne prøve noget mere i år, så jeg har fået lov til at plukke bær ved nogen af vores naboer :)

Det første jeg plukkede var stikkelbær ovre ved vores nabo :)


Det blev til marmelade, og det blev rigtig godt :) jeg har givet noget af det til min svigermor og lidt til min mormor og morfar..


Vi har et helt glas tilbage i køleskabet og så også det vi er i gang med at spise lige nu :) Jeg kan helt klart anbefale alle der har overvejet at lave sit eget marmelade at gøre det, det er lidt tidskrævende, men det er også rigtig sjovt - også smager det jo også godt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...