mandag den 16. juli 2012

Sygeplejerske i Det Tredje Rige



Jeg er nu blevet færdig med den næste bog i min lille stak af bøger :)
Denne gang var det en lidt anderledes bog end de andre, nemlig en historisk fortælling..


Den handler om Ebba, som brugte 4 år af sin ungdom i Tyskland, 2 år som ungpige i huset og 2 år som røde kors sygeplejeske..
Det er en rigtig spændende bog, men nogen gange bliver den lidt for historisk.. Forfatteren Peter Tudvad bruger nogen gange rigtig meget tid på at forklare alle de politiske detaljer og andre ting, det syntes jeg i hvert fald :) Udover det er det da også en rigtig fantastisk historie, og også en anderledes end den man ellers hører.. Jeg vil i hvert fald gerne anbefale den til andre :)

Nu er jeg så gået i gang med en ny bog fra min stak, nemlig Sex and the City, som jo på en måde er forsættelsen til Carries dagbog 1 og 2 som jeg jo allerede har læst..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...