torsdag den 3. april 2014

Krus, igen :)

Det kommer til at handle om krus igen :) de 2 første er blevet brændt og jeg har fået sendt 3 mere til brænding, så nu mangler jeg kun 1.. Det sidste jeg mangler er er af dem hvor der skal pensionistforeningslogo på, men det kommer på senest i næste uge :) dem jeg lige har afleveret har jeg malet herhjemme, det ene er med logo på, den anden er med en gris på - den skal bruges som farsdagsgave til min far, og den sidste kan i ikke få lov til at høre mere om inden det er afleveret, jeg har nemlig en idé om at modtageren kan finde på og kigge her, og siden kruset er tilpasset modtagerens personlighed og liv, risikerer jeg at overraskelsen bliver ødelagt, så det kommer først på bloggen når det er afleveret :)
Men de andre skal i da have lov til at se, det ene ligner selvfølgelig de to i har set, men det fortsætter det jo ikke med da det næste der kommer på er det personlige motiv :)


Her kan i se den søde grissebasse som er på den ene side af kruset til min far, og på den anden side skal der være en ko..
Min far han er nemlig chauffør for spf og så har han kødkvæg på hans gård :)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...