søndag den 18. marts 2012

Billed spam fra guldbryllup

I går var hele familien samlet til guldbryllup ved min mormor og morfar :) Og jeg kan lige så godt advarer jer nu, der kommer lidt halv seriøst billed spam.. Jeg har forsøgt at samle billederne i montager, så der ikke kommer en kæmpe stak (:
Først er der lidt billeder af guldbrudeparret og rankerne


Der var rigtig mange forskellige gæster med, men jeg har valgt kun at vise børnebørn + et enkelt vedhæng frem :)


Billedet i midten er fra vores tale (: vores forældre havde bestemt at det ville være sjovere hvis det var os der holdt en tale frem for dem, og så er der jo ikke så meget andet man kan gøre end at gå i gang med at skrive en :)

Der skal altid være plads til lidt sjovt, og når man har børnebørn og en legesyg morfar / farfar / guld brudgom siddende ved samme bord er det næsten umuligt at der ikke sker noget..


Så vores bord endte med at blive til blomster bordet :) en af sangene var nemlig pyntet med de fine blomster i kan se på billederne..

De fik selvfølgelig også mange fine gaver.. Men dem jeg syntes er mest vigtige, nok fordi jeg selv har været med til at give dem, er disse fine gavekort (:


De to med den hæklede kan er et gavekort på et sæt hæklede grydelapper til hver af dem i valgfri farve :) det er fra mig, så nu skal vi bare have købt det garn de gerne vil have..
Det andet er fra børn, børnebørn og kærester :) Og det er på en weekend tur i et sommerhus hvor mormor og morfar kan få lov til at slappe af, og så skal vi andre hygge om dem..

2 kommentarer:

  1. Det er sådan en dejlig dag. Tillykke med dem

    SvarSlet
  2. Mange tak :) det var helt sikkert en rigtig dejlig dag

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...