tirsdag den 13. marts 2012

En gave til mor

Jeg har hæklet en lille gave til min mor :) Det er godt nok en gave hun har fået før, et sæt håndledsvarmere, men  der var andre med større hænder der havde haft dem på, så hun ville gerne have et nyt sæt der passer til hende..
Det er tænkt som en lille hurtig gave, og grunden til at hun får dem nu, er at den ene af de afleveringer jeg skulle lave i denne uge er lavet om til en test, så jeg har lidt mere tid tilovers :) Og så var jeg også lidt træt af grydelapperne, så jeg skulle lave noget andet hurtigt og let i stedet for..
Man kan nok også se på dem som en lille tak for at hun gider bruge tid på mig, bl.a. mange kører turer til sygehuse og andre steder, hjælp til at gøre værelset rent og en masse andre småting :)


Jeg mangler stadig at hæfte ender, men det tror jeg at der er tid til i bussen i dag :) Når det så er gjort er de faktisk færdige, medmindre hun vil have lidt pynt på dem..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...