fredag den 2. marts 2012

Lidt billedkunst

Lige nu arbejder vi med menneskekroppen i billedkunst.. I den forbindelse skulle vi alle lave mindst én ler figur som var inspireret af menneske kroppen.. Jeg tænkte at jeg ville vise jer de to skulpturer jeg har laver :) Det er bestemt ikke mesterværker, men det er gået noget bedre end jeg selv turde forvente..


Den 'stående' er den jeg er mest tilfreds med.. Det var den jeg lavede først, og derfor også den der er brugt mest tid på.. Den 'liggende' er nærmere bare hurtigt klasket sammen :) den blev der ikke brugt så lang tid på, men efter den er tørret og lakeret er den blevet pænere..
Den 'stående' skal males inden den er færdig.. Den skal males rød :) den bliver ikke postkasse rød / rød rød, men mere en rødbrun lidt i stil med noget murstens lignende noget..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...