torsdag den 8. marts 2012

Stille og roligt

Lige nu tager jeg det stille og roligt her på bloggen :) mest af alt fordi det er det jeg har lyst til.. Jeg synes nemlig ikke at det skal være en pligt at skrive på en blog man selv har oprettet, hvis i er uenige så er det bare ærgerligt :)
Jeg hækler stadig lidt hver dag, men der er mange ting til skolen der lige skal passes ind.. Så derfor har jeg valgt at prioriterer skolen frem for hækling og blog, jeg ved ikke lige hvad der er gået galt, det er nemlig det der virker mest fornuftigt..

Og så gider jeg heller ikke vise billede efter billede af ens grydelapper frem :) Der sker nemlig ikke så meget andet lige nu, det er de turkise grydelapper der har min opmærksomhed når skolen ikke kræver det..

Jeg tror at noget af det der har fået overskuddet til at svinde er manglen på forår.. I sær fordi der var forår i luften i fredags, men det er så forsvundet igen, men det er der jo ikke noget at gøre ved..
Nu går jeg bare og venter på at foråret dukker op igen så der kommer lidt mere overskud på krea-fronten :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...