mandag den 25. juni 2012

Bøger, bøger, bøger og endnu flere bøger



Jeg er gået lidt amok med bøger i år :) jeg har selv lige investeret i 12 nye bøger, og så har jeg også fået 5 i fødselsdagsgave.. De første 2 har jeg allerede læst, og så tænkte jeg at jeg måske kunne inspirerer andre og give ideer til sommerferie læsning :)

Den første bog jeg læste var Carries Dagbog 1 af Candace Bushnell


Det er en rigtig sjov og spændende bog, men det er helt sikkert en pigebog :) det er bestemt ikke den salgs bøger jeg har læst mest af før i tiden, men det er en slags som begynder at fange mig nu..
Den første bog handler om Carrie og hendes sidste år på high school :) her får vi virkelig en fornemmelse af hvad det er der gør Carrie til Carrie i sex and the city.. I begyndelsen var jeg ikke så begejstret for bogen, men efter de første 20 - 30 sidder var jeg fanget :) og der begyndte jeg også straks at finde ud af hvor henne jeg kunne få fat i fortsættelse..

Kort og godt, så er jeg solgt, og jeg skal helt sikkert læse flere bøger af Candace Bushnell

Hvis i kigger med de næste dage så kommer der også et indlæg om Carries Dagbog 2 og i løbet af sommeren vil jeg forsøge at fortælle om alle de bøger jeg gerne skulle få læst i løbet af de næste 7 uger..
Og selvfølgelig også om alt det jeg skal hækle, men det får i først noget at vide om senere ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...