torsdag den 28. juni 2012

En kæmpe stak

Jeg har jo som nævnt før, planer om at bruge ferien på en læse en masse bøger :) jeg tænkte at jeg lige ville vise dem alle frem, så i kunne se hvad det er jeg har tænkt mig at fortælle om..

Det er mine fine 'lille' stak :) Der er 18 bøger, men jeg har allerede læst 2 af dem..


Der er også en af dem jeg har opgivet, men den kan i høre mere om senere.. Jeg er gået i gang med en bog der er meget anderledes end de to..


Den er rigtig spædende, men også meget anderledes end de andre.. Den tager også noget længere tid at læse, så det kan godt være at jeg snupper en anden af de 'hurtige' bøger inden jeg for den her læst færdig :) den kræver nemlig mere energi da der er mange informationer og fakta der skal fordøjes..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...