onsdag den 27. juni 2012

Carries dagbog 2



Carries Dagbog 2 af Candace Bushnell er den anden bog jeg har fået læst (: jeg har også fået læst en del i biologi, kemi og bioteknologi bøger, men dem tror jeg ikke i vil hører om, jeg er i hvert fald ved at være godt træt af dem, og glæder mig over at jeg nu kan pakke dem væk indentil jeg skal begynde i skole igen i august..

cover

I denne bog fortsætter vi lige der hvor vi slap i den første, og så er der ellers fuld fart på lige fra begyndelsen.. Igen skal den lige bruge et par sider på at komme i gang, men når den først man er kommet i gang med historien føler man virklig at man er en del af verdenen.. Jeg havde i hvert fald svært ved at slippe den :) Der sker meget mere i denne end i den første, og man oplever hvordan Carrie skal bruge tid til at finde sig til rette i det nye miljø.. Det er også i denne bog man finder ud af hvordan Carrie, Samantha, Miranda og Charlotte møder hinanden.. Det er sjovt, for man venter hele tiden på at man kan få lov til at finde ud af hvordan de møder hinanden, men når der kommer en ind i historien bliver man stadig overrasket :)

Dette er helt sikkert en bog som jeg er glad for, og hvis man kan lide Sex and the City (serien) og den første Carries Dagbog er jeg ret sikker på at denne er ganske let og sjov at komme igennem.. Jeg skal helt sikkert læse denne igen engang, men nu har jeg jo lige 15 andre bøger som jeg også skal igennem, så de er jo øverst på listen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...