tirsdag den 5. juli 2011

En rigtig hyggelig aften er overstået

Her til aften havde jeg inviteret min kæreste og hans familie ind og spise, da de desværre blev forhindret i at komme den dag jeg havde fødselsdag.. Det var rigtig hyggeligt og både min søster, mor og jeg havde været i gang med at bage og lave mad.. Man kan næsten aldrig gå galt i byen med hakke bøffer, så det skulle vi helt sikkert have, og så er jeg personligt stor fan af kartoffelmos, så det kunne heller ikke undværes :) til aftenskaffe havde min søster bagt hendes fantastiske chocolate chip cookies og så var jeg også gået i gang med at eksperimentere med nogen muffins sammen med min mor :)

Tidligere i dag kom min kæreste ind forbi for at få tiden til at gå inden han skulle ud og hente sin mor.. Jeg viste ham de grydelapper jeg er i gang med at lave til min svigermor, og han kiggede noget skævt på dem, men efter jeg havde forklaret ham at de ikke var til ham blev han lidt mere rolig :) han er ikke ligefrem stor fan af pastelfaver, i sær ikke når der er lyserød med i blandingen.. Han sagde også at han er ret sikker på hun godt kan lide farverne :) så nu må jeg jo bare vente på at det bliver lørdag så jeg kan finde ud af det med sikkerhed

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...