søndag den 10. juli 2011

Så er endnu en uge ved at være overstået ..

.. og så tænkte jeg at jeg ville slutte den af med et lille indlæg her.. Jeg har været sammen med min kæreste og hans familie her i weekenden.. Fredag aften spiste vi aftensmad og hyggede os sammen med dem vi skal på ferie sammen med..
Lørdag holdt min kærestes mor fødselsdag for familien, og lørdag hyggede vi os med at gøre klar.. Sammen med min kærestes søster lavede jeg 111 chokolade dyppede jordbær (: bagefter så jeg Tour de France.. Det var dejligt at se i går, da der ikke rigtig var nogen styrt, men det blev der så desværre lavet om på til i dag.. Det er trælst at der er så mange styrt, og der er så mange der er nødt til at udgå.. Og det bliver ikke bedre af at både motorcykel kameraer og biler fra Fransk fjernsyn kommer alt for tæt på rytterne..
Jeg håber at de næste par uger bliver bedre for rytterne, så det kan blive lige så spændende at se som det har været før..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...