lørdag den 23. juli 2011

Hjemme igen - for en kort bemærkning i hvert fald

Så er en rigtig hyggelig uge på Kreta overstået, og en fornuftig portion af vasketøjet er også ordnet (det er så primært mors fortjeneste (; )
Når man tænker på mig og min hudfarve, gik det ret godt dernede, bortset fra sidste dag, selvfølgelig, det var jeg omkring en time i solen, det mindste jeg havde været hele ugen, og nu ligner den forreste halvdel af min krop en postkasse, mens ryggen og hvad der ellers er på den side er hvid :)
Jeg overlevede en hel uge uden garn og hæklenål, men jeg vil gerne indrømme at jeg er ved at have lidt abstinenser :) men jeg satser på at jeg kan få hæklet lidt i morgen mens jeg ser Tour de france..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...