tirsdag den 26. juli 2011

Sidste aften i Danmark (: I hvert fald de næste 2 ugers tid

Og jeg ville lige smide et lille indlæg op, inden jeg smutter til USA (: Jeg har fået hæklet lidt siden jeg kom hjen fra Kreta, bl.a har jeg fået den firkantede grydelap færdig, mere eller mindre i hvert fald.. Det mangler en hank, og så skal der lige hæftes ender (:


Her i de tre dage jeg har været hjemme har jeg også været nede og besøge mine bedsteforældre, og oppe ved min farmor så jeg en rigtig fin blomst


Det er en rigtig stor blomst, som i også kan se på billedet herunder



Jeg er også blevet inspireret lidt af en af de andre bloggere http://har-du-nu-koebt-garn-igen.blogspot.com/2011/07/regn-regn-regn.html

Og jeg er begyndt at eksperimentere lidt med et alternativ til vatrondeller, men jeg har ikke fået taget billeder af dem endnu, så det må i vente med at se til en anden gang (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...