mandag den 24. oktober 2011

En rigtig fin blog-shop

Jeg er faldet over en rigtig fin blog-shop hvor man kan købe en masse fine og søde ting, men da jeg ikke selv har råd til at købe noget af det (jeg er jo på SU) tænkte jeg at det var bedre at lave et indlæg med reklame end at købe mig selv fattig og forøge min gæld til min mor (:


På billedet her kan i se lidt af de fantastiske hjemmelavede øreringe, men der er også andre ting derinde, og jeg mener helt sikkert at det er et kig værd

I kan komme ind på shoppen ved at klikke her

Der er mange forskellige øreringe (flere end der ses på billedet), malerier og ting der er skåret ud i træ..
Men som sagt før, KIG FORBI (: det er flotte ting til meget rimelige priser og flere af tingene er også unika ting

Jeg smider også et link til shoppen i min sidebar, så hvis du har lyst til at kigge forbi på et andet tidspunkt kan linket også findes der

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...