mandag den 10. oktober 2011

Kuverter, kyllingepie og bøger

I dag fik jeg sendt hele 5 kuverter afsted til forskellige dele af Danmark og resten af verden.. Pakkelegspakker, give away pakke, gave til USA og brev med lidt små hæklerier til Tyskland (:

Så kastede jeg mig også lidt ud i noget nyt til aftensmad.. Jeg forsøgte på at lave kyllingepie, og det gik faktisk ret godt (: den var lidt vandet, men nu ved jeg til næste gang at der skal mindre væske ved..  Det vigtigste er jo også at det smager godt (: og for mit vedkommende at det er sjovt at se på, og der kan i jo så se hvordan jeg klarede på billedet herunder

Mellem alle kuverterne og aftensmaden var der også lige tid til at tage forbi biblioteket til bog salg af kasserede bøger, og der kom jeg hjem med ikke mindre en 9 bøger og jeg kom kun af med 50 kr, så det kan man i hvert fald ikke klage over (:

3 romaner, 3 kogebøger og 3 krea bøger (: Så nu kan jeg sylte, bage og lave mad til babyer.. Og så kan jeg også hækle, sy, strikker quilte og alt muligt andet spændende (:
Glæder mig til at få dem alle kigget ordentligt igennem og se hvor mange nye projekter jeg får på min liste (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...